Östersunds Ishockeyklubb logo
ÖIK 16 » Avveckling b-hallen
 
Tid:tis 23 juni, 17:00 - 19:00
Plats:Östersund Arena: B-hall
Aktivitetsinfo:Hej,
Vi har fått information från föreningen om avveckling av B-hallen v.26.
Här behöver vi alla hjälpas åt så löser vi det på ett bra sätt.

Detta är utskicket från föreningen:
Tisdag 23 Juni 17.00-19.00 U14-U10 & Tjejhockeyn. Vardera lag ordnar så att det kommer 4-5 vuxna från resp lag. Blir det fler så är det bara bättre och vi blir klara snabbare.

Hoppas så många som möjlighet kan delta.
// ledarna

<< Tillbaka

 
Våra sponsorer